logo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat. Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation.
banner
About      Faq       Contact     Shop
(0)
  • Geen producten in de winkelwagen.
(0)
  • Geen producten in de winkelwagen.
title image

Veel gestelde vragen

Bruidsmake-up arrangementen

Hoe kan ik mijn bruidsarrangement bij je boeken?

Op de website vind je het online contactformulier. Als je dit invult krijg ik je gegevens binnen en neem binnen 24 uur contact met je op. Ik kan je dan direct laten weten of ik beschikbaar ben op je trouwdag. Natuurlijk kun je ook altijd even bellen of mailen.

Kan ik eerst een offerte krijgen?

Dit is natuurlijk altijd mogelijk. De meeste prijzen kun je terugvinden op mijn website, maar wil je iets bijzonders of speciaals dan maak ik graag een offerte voor je.

Wanneer kan ik het beste mijn bruidsarrangement boeken?

Ik raad je aan om op tijd te boeken om teleurstellingen te voorkomen. Gemiddeld wordt de trouwdatum ongeveer een jaar van tevoren bij mij vastgelegd. Bij last minute kun je altijd vragen of ik nog beschikbaar ben.

Wanneer vindt de bruidsmake-up proefsessie plaats?

De proef make-up vind meestal 6 tot 8 weken voor je bruiloft plaats.
Je kan hiervoor naar mijn studio komen of ik kom naar jou toe op locatie.

Is een touche-up altijd nodig?

Een touche-up is zeker niet altijd nodig. Wel vinden de meeste bruiden het fijn als hun make-up nog even wordt bijgewerkt tijdens de dag. Ook kan ik je make-up iets zwaarder aanzetten voor de avond. In overleg is alles mogelijk!

Wanneer vindt een touche-up plaats?

Deze vindt meestal plaats na het diner en voor dat het feest gaat beginnen.

In welke plaatsen werk je allemaal?

Ik werk als (bruids) visagiste voornamelijk in de plaatsen rondom Barneveld, zoals Amersfoort, Ede, Nijkerk, Nijkerkerveen, Veenendaal, Putten en Voorthuizen. Het is er echter geen enkel probleem om bij jou op locatie komen buiten deze plaatsen. Ik rij door het hele land met mijn koffer en andere benodigdheden. Natuurlijk ben je ook altijd welkom in mijn studio in Barneveld.

Zijn er reiskosten/ parkeerkosten

Voor opdrachten minder dan 10 KM van mijn studio in Barneveld worden geen reiskosten berekend. Reiskosten binnen een straal van 50 km van mijn studio reken ik € 0,25 per km. Reisafstanden vanaf 50 km of verder van mijn studio reken ik € 0,40 per km. Parkeerkosten worden altijd in rekening gebracht.

Kan de proefsessie in het weekend plaats vinden?

De proefsessies vinden uitsluitend overdag plaats van maandag t/m zaterdag.

Waarom moet ik vooruitbetalen?

Als bruid wil je er uiteraard zeker van zijn dat ik de datum voor jou beschikbaar houd. Aangezien ik maanden van tevoren alles inplan, wil ik graag zeker zijn van jou als klant. Je kunt ervoor kiezen om van tevoren alleen een proefsessie vooruit te betalen. Tijdens de proefsessie kun je dan beslissen of je het arrangement een upgrade geeft, zodat ik ook de bruidsmake-up op jouw bruiloft verzorg. Je ontvangt dan een factuur van de upgrade met de proefsessie in mindering gebracht.

Met welke producten werk je?

Ik werk met kwaliteitsproducten van verschillende bekende merken. Als professioneel visagist gebruik ik speciale middelen om jouw look helemaal perfect te maken. Je kunt denken aan kissproof lipproducten, water resistent mascara/ eyeliner en een fixeer spray zodat je make-up perfect blijft zitten.

Wat gebeurt er in geval van overmacht?

In geval van overmacht waaronder ziekte kan Dash Up Beauty te allen tijde de opdracht gedeeltelijk of geheel annuleren. Facturering wordt dan evenredig aangepast. Bij bruidsopdrachten heeft Dash Up beauty de beschikbaarheid over een pool van collega’s die de opdracht eventueel kunnen overnemen. Een garantie voor beschikbaarheid kan echter nimmer worden gegeven. In geval van overmacht kan de wederpartij Dash Up Beauty niet tot schadevergoeding aanspreken.

Wat gebeurt er als ik toch niet tevreden ben met het resultaat bij de proefsessie?

Uiteraard ga ik ervan uit dat ik alle bruiden tevreden kan stellen. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat je niet tevreden bent met het resultaat dan kan je dat na de proefsessie direct aan mij kenbaar maken. Ik werk met een 100% tevredenheidsgarantie. Indien nodig kom ik langs voor een tweede proefsessie. Stel dat je je na de proefsessie toch nog bedenkt, dan moet ik helaas de kosten voor de proefsessie in rekening brengen. De kosten voor het bruidskapsel/make-up op de trouwdag zelf ben je dan niet verschuldigd.

Wat houdt de 100% tevredenheidsgarantie in?

Tijdens een proefsessie neem ik alle tijd voor je en luister goed naar al je wensen. We kijken en overleggen wat er allemaal mogelijk is en bij jou past en aansluit. Deze wordt altijd in rekening gebracht. Mochten we er samen tijdens de proef er niet uitkomen, dan kan je kiezen voor een tweede proefsessie. Je krijgt dan van mij de nodige tips om het de tweede keer wel te laten slagen. Uiteraard zijn aan de 2e proefsessie geen kosten aan verbonden. Wil je hier geen gebruik van maken dan kun je onze samenwerking ook beëindigen.

Wat te doen als ik ga twijfelen na de proefsessie?

Mocht je NA het plaatsvinden van de proefsessie, toch gaan twijfelen, dan werkt het als volgt. Waneer je vragen hebt over de look die we hebben uitgekozen tijdens de proefsessie kunnen we hier over natuurlijk altijd bellen mailen of appen om te overleggen. Wanneer we de proefsessie naar wens hebben afgesloten en je later toch twijfelt en een andere look zou willen, kunnen we uiteraard een nieuwe proefsessie inboeken, de kosten hiervoor bedragen opnieuw €99.

Kan ik je boeken voor 6:30?

Ja, ik bereken een toeslag van 25 euro als je mij voor 6:30 in de ochtend op locatie wilt hebben.

Webshop

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats de gewenste artikelen via de webshop in je winkelwagentje, klik op ‘afrekenen’ en doorloop de stappen op de kassapagina.

Kan ik ook telefonisch bestellen?

Er is geen mogelijkheid om je bestelling telefonisch te plaatsen.
Voor vragen over je bestelling kun je contact opnemen met Dash Up Beauty via het contactformulier.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Dash Up Beauty zorgt dat je bestelling zo snel mogelijk wordt ingepakt en verstuurd naar het opgegeven adres. PostNL bezorgt de bestellingen bij je thuis. Leveringen naar postbusadressen zijn niet mogelijk.

Kan ik de bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres?

Dat is mogelijk. Tijdens het check-out proces kan je een ander afleveradres opgeven.

Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Het is niet mogelijk om een bestelling te laten bezorgen op een postbusadres. We leveren alleen binnen Nederland, op elk gewenst adres m.u.v. postbussen.

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?

Bij bestellingen van boven de € 50,- inclusief btw worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bij een bestelling van onder de € 50,- inclusief btw wordt er een bedrag van € 2,95 in rekening gebracht voor verzend- en administratiekosten.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen via iDeal.

Mag ik mijn bestelling te allen tijde retour sturen?

Je kunt je bestelling conform de in onze Algemene Voorwaarden vastgelegde termijnen retourneren. Je kan binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van de producten de overeenkomst ontbinden. Je dient dan de aangekochte producten in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking en in ongebruikte staat te retourneren.

Kan ik mijn bestelling in je studio ruilen/ terug brengen?

Online bestellingen kunnen – op afspraak – teruggebracht/ geruild worden in de studio van Dash Up Beauty. Je dient dan de aangekochte producten in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking en in ongebruikte staat terug te brengen.